
Corporate Systems

Datu komunikāciju risinājumu uzturēšanas ārpakalpojums
Nozare: Finanšu pakalpojumi
Projekta direktors
Korporatīvā datu pārraides tīkla un interneta komunikāciju risinājuma uzturēšana
Klients:
AS ABLV Bank
Uzdevums
Nodrošināt proaktīvu datu pārraides tīkla un Bankas klientu apkalpošanas informācijas sistēmu pieejamības, drošības un sakaru kvalitātes incidentu novēršanu.
Rezultāts
Projekta ietvaros veicam:
- Bankas datu pārraides pakalpojumu sniedzēju nodrošinātu servisu pieejamības un kvalitātes parametru uzraudzība (monitorings), incidentu atklāšana, problēmu novēršanas vadība, sagatavojam atskaites par pakalpojumu sniedzēju sniegto servisu SLA izpildi;
- Bankas datu pārraides aparatūras un risinājuma darbības uzraudzības un administrēšana, incidentu atklāšana, problēmu novēršanas vadība, sagatavojam atskaites par kopējā Bankas datu pārraides tīkla risinājuma darbību.
- Bankas klientu apkalpošanas informācijas sistēmu (WEB lapa, interneta banka) pieejamības un sasniedzamības kvalitātes parametru uzraudzība no bankas klientu atrašanās koncentrācijas vietām (dažādām Eiropas un Āzijas valstīm)
- Interneta komunikāciju drošības risinājumu nodrošināšana un administrēšana (DDoS aizsardzība)
- Risinājumu tehniskās dokumentācijas izstrāde un uzturēšana
Rezultātā Banka iegūst:
- Kontroli pār elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju sniegto servisu SLA izpildi un vienota atbildība par problēmu novēršanu.
- Savlaicīgas un satura ziņā pielāgotas atskaites par tīkla un interneta komunikāciju risinājuma darbību.
- Sakārtota un aktuāla tīkla dokumentācija.
- Objektīvs (operatora neatkarīgs) profesionāļu atbalsts IKT risinājumu attīstībā un uzturēšanā (speciālistu iesaiste Bankas IT risinājumu attīstības projektu darba grupās)
Sniegtie pakalpojumi
60 mēneši
60 mēneši
Projekta realizācijas laiks