KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS (ZVANU CENTRĀ)
No Tevis sagaidām:
- Patiesu vēlmi palīdzēt cilvēkiem un lieliskas komunikācijas prasmes;
- Labas datorprasmes un interesi par tehnoloģijām;
- Vēlmi mācīties un apgūt jaunas zināšanas;
- Labas latviešu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
- Iespēju strādāt maiņu darbu (dienas un nakts maiņas);
- Pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- Konkurētspējīgu atalgojumu 1200-1500 EUR bruto apmērā;
- Draudzīgus, atsaucīgus, pozitīvus kolēģus;
- Kopīgus pasākumus (filmu vakari, komandu saliedēšanās, sporta aktivitātes un citas foršas kopā būšanas);
- Pusdienas ar piegādi birojā un līdzmaksājumu;
- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- Apmaksātu brīvdiena dzimšanas dienas nedēļā;
- Uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
- Mūsdienīgu darba vietu Āgenskalnā ar bezmaksas auto un velo novietni.
Tavi darba pienākumi:
- Nodrošināt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un sniedzot precīzu informāciju;
- Informēt un konsultēt pakalpojumu lietotājus;
- Reģistrēt un risināt problēmu pieteikumus;
- Veikt informācijas un datu ievadi sistēmā;
- Pārzināt partneru pakalpojumus, piedaloties vairākos projektos.