KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS (ZVANU CENTRĀ)

No Tevis sagaidām: 
  • Patiesu vēlmi palīdzēt cilvēkiem un lieliskas komunikācijas prasmes;
  • Labas datorprasmes un interesi par tehnoloģijām;
  • Vēlmi mācīties un apgūt jaunas zināšanas;
  • Labas latviešu un krievu valodas prasmes sarunvalodas līmenī;
  • Iespēju strādāt maiņu darbu (dienas un nakts maiņas);
  • Pieredze klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam: 
  • Konkurētspējīgu atalgojumu 1200-1500 EUR bruto apmērā;
  • Draudzīgus, atsaucīgus, pozitīvus kolēģus;
  • Kopīgus pasākumus (filmu vakari, komandu saliedēšanās, sporta aktivitātes un citas foršas kopā būšanas);
  • Pusdienas ar piegādi birojā un līdzmaksājumu;
  • Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
  • Apmaksātu brīvdiena dzimšanas dienas nedēļā;
  • Uz vērtībām balstītu uzņēmuma kultūru;
  • Mūsdienīgu darba vietu Āgenskalnā ar bezmaksas auto un velo novietni.
Tavi darba pienākumi: 
  • Nodrošināt augstas kvalitātes klientu apkalpošanu, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un sniedzot precīzu informāciju;
  • Informēt un konsultēt pakalpojumu lietotājus;
  • Reģistrēt un risināt problēmu pieteikumus;
  • Veikt informācijas un datu ievadi sistēmā;
  • Pārzināt partneru pakalpojumus, piedaloties vairākos projektos.